BEDRIJFSPROFIEL / KWALITEIT EN SERVICE

Kwaliteit en Service

Kwaliteit zit in onze mentaliteit, dit bepaalt onze wijze van werken en denken. 
Dit is volgens ons iets wat wij eerst graag waarmaken alvorens erover van de daken te schreeuwen,
dus, "eerst laten zien en dan geloven" Wij laten dit blijken in het nakomen van afspraken, deskundigheid en precisie.

Kwaliteit is voor ons service, maar wat is service? En waar ligt de grens tussen goede en een “overtroffen” service?

Voor SFP Surface Film Protectives is service zorgen voor oplossingen in de volgende volgorde, 

       - Bereikbaarheid                 → Persoonlijk contact, toegankelijk, benaderbaar en geďnteresseerd.

       - Betrouwbaarheid              → Dit is het kenmerk voor goede relaties tussen mensen.
            Bij
SFP Surface Film Protectives is dit meer dan afspraak = afspraak, 
            namelijk: eerlijke, duidelijke en relevante afstemming in waar te maken    
            afspraken. 
            Volgens onze kernwaarden spreken wij niets af wat we niet waar kunnen maken.

       - Dienstverlening                → Naast onze producten en diensten bieden wij meer. Wij geven interesse zonder
            dat men er naar vraagt.
            Wij willen weten of
SFP Surface Film Protectives ook daadwerkelijk uw  
            vraagstuk heeft beantwoord, verbeterd of opgelost.
           Uiteraard op ons eigen initiatief, anders is het overtreffende karakter ervan af.

       - Efficiency                            → De verhouding tussen optimale prestaties tegen zo weinig mogelijk kosten tekent de
            professionaliteit en innovatieve kracht van
SFP Surface Film  Protectives.
            Volgens vast stramien worden hierin ideeën en verbeteringen besproken en   
            doorgevoerd. Wij willen alle  informatie elk tijdstip van de dag beschikbaar hebben,
            zowel voor onze klanten en relaties als onszelf.
 

 

 
 

 
 

Copyright ©2005 SFP.nl